Minął rok odkąd wypuściliśmy nasz branding. Przed 2019 rokiem byliśmy znani w naszych różnych markach handlowych CELO, Apolo i Apolo MEA. Chcieliśmy je zunifikować, aby zbudować nowoczesną i silniejszą markę, która popycha nas w kierunku międzynarodowej ekspansji.
Dziś nasza nowa marka wyróżnia się na tle konkurencji wśród dystrybutorów i krajów, promując nasze innowacyjne produkty i poszerzając pasję naszej firmy naszym nowym hasłem „Small Things Matter”. Slogan jako metafora „troski o wszystko, co robimy”, symbolizujący motto CELO i jego ogólną filozofię.
Istotnie, wydana w 2019 roku oprawa stała się podstawą dla zupełnie nowego korporacyjnego filmu przedstawiającego CELO jako globalną i innowacyjną firmę, odzwierciedlającą naszą zdolność do codziennej pracy z dbałością o szczegóły w celu dostarczania naszym klientom najlepszych produktów i usług na wszystkich rynkach, na których działamy. Sprawdź poniższy film, jeśli go przegapiłeś:
Każdy wnosi swój wkład w ten świat i jesteśmy przekonani, że każdy ma wokół siebie wyjątkowych ludzi, którzy wyróżniają się w swojej pracy wysokim poczuciem obowiązku i dbałością o szczegóły. Aby uczcić rocznicę naszej marki, rozszerzamy nasze wartości na naszych klientów i obserwujących, aby nagradzać najbardziej niezwykłe osoby w naszej sieci. Zachęcamy do oznaczenia kolegi z pracy, który zasługuje na szczególną troskę o jego trud, pasję i poświęcenie. CELO spełni to życzenie.
Warunki są proste:
Obserwuj nas na social mediach:
LinkedIn
instagram
facebook
Znajdź nasze posty z okazji rocznicy marki
Dodaj komentarz do rocznicowego posta, w którym wymienisz osobę, która Twoim zdaniem zasługuje na nagrodę
W komentarzu wyjaśnij, dlaczego ta osoba na to zasługuje, jak ją nagrodzisz i dodaj hashtag #SmallThingsMatter.
W czerwcu CELO spośród wszystkich uczestników wybierze najbardziej oryginalnego i/lub niezwykłego i spełni życzenie.
Powiadomimy zwycięzcę i opublikujemy całą historię w naszych kanałach społecznościowych. Śledź nas, aby być na bieżąco.
*Pracownicy CELO i ich rodziny są wyłączeni z tej kampanii.